logo

30.12.15

Üdvözletem!


Üdvözlök minden egyes erre tévedőt a blogomon! Nagy örömmel tölt el, hogy kedvenc nyomozónkról írhatok. Szörnyen lelkes vagyok mert mindig is imádtam a Sherlock sztorikat (BBC, Elementary és még sok film) és most én kreálhatok nem egyet, hanem sokat. Igen, több története lesz publikálva van amelyik öt részes lesz a másik csak egy novella. 
Le szeretném írni a terveimet a jövőre nézve!

Első történet: A fél ember esete (katt a címre) lesz.

Még nem tudom pontosan, hogy hány rész vár rá majd elválik.
Majd egy novella lesz olvasható ami a Lekapcsolt lámpa címet viseli.
Egyenlőre ennyi, remélem nem okoztam csalódást nektek semmivel, nem tudom mire számítottatok amikor megnyitottátok a blogom, én ezt tudom adni, nagy szívvel és szeretettel.
Kellemes nézelődést a blogon, ha érdekel iratkozz fel és, hogy tudjam a véleményed hagyj egy kommentet!




A fél ember esete első része:
Részlet: 2016. 1. 2.
Érkezés: 2016. 1. 20.


Ha hamarabb szeretnél betekinteni a történetbe, megismerni engem akkor csatlakozz a csoportunkhoz facebookon! Link: Kiss or Death -Sherlock Holmes fanfic





6 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Az ötlet nagyon tetszik, már nagyon várom! Imádom Sherlockot ♡
    Puszi: Babu
    Ui.: feliratkoztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök, hogy megragadtam a figyelmedet! Remélem nem fogsz csalódni! :)

      Törlés
  2. Kedves Andi!

    Eddig csak egy Sherlock-os blogot olvastam, amit imádtam. Most meg itt van a te blogod is. Az ötleted tetszik, s alig várom a január másodikát márcsak a részlet miatt is! Már a fülszöveged megfogott, amit az egyik facebook csoportban el is olvastam. (: Én köszönöm, hogy belekezdesz ebbe, s elénk vetted a soraidat!

    xx Virág
    Mr. Holmes rajongója a szolgálatodra

    Ps.: Boldog Új évet előre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönöm a visszajelzést! Nagy öröm, hogy az ötletem megtalálta az embereit, az érdeklődési kört akiknek tetszik! Ha esetleg hamarabb szeretnél betekintést a történetbe akkor csatlakozz csoportunkhoz :) https://www.facebook.com/groups/516775411836024/516775415169357/?notif_t=like
      Neked is boldog új évet

      Törlés
  3. Kedves Mr. Holmes,

    kérem továbbítsa ezt az üzenetet Miss Szabónak, van számára egy fontos hírünk. Többet nem mondhatok. A cím: Melbury Road 18, Kensington, London.

    Tisztelettel:
    Lady Nevra és Lord Maxwell

    http://dreadfulstories.wix.com/still-life#!blank/p52bm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miss Nevra és Mr. Maxwell,

      Üzenetét átadtam a hölgynek, rettentően hálás önöknek ezért a díjért, teljesen kibújt a bőréből... Azt hiszem ideje lesz lenyugtatni!

      Üdv: Sherlock Holmes.

      Törlés

~pöcegödröm bejárata~